Acasa Admitere Contact Informatii
           Limba
Select Language:


           Noutati
Actualizare! Prelungirea suspendarii cursurilor fata-in-fata, incepand cu 18.05.2020
publicat: 2020-05-17

#StămAcasă - Sfaturi privind mişcarea şi nutriţia
publicat: 2020-04-14


           Incearca si tu!

           Cine e online
Exista in mod curent, 42 vizitator(i).



Arhiva - 2016





IANUARIE 2016

Program pentru LUNI, 18 ianuarie 2016

Universitatea Romano-Americana anunta membrii comunitatii sale academice ca luni, 18 ianuarie 2016, toate activitatile se desfasoara normal, conform programarilor anterioare.
Extinderea colaborarilor academice cu Japonia si Coreea de Sud

Incepand cu anul 2016, Universitatea Romano-Americana este onorata sa anunte realizarea a trei noi acorduri de parteneriat importante cu unele dintre cele mai prestigioase universitati din Japonia si Coreea de Sud: Asia Pacific University din Beppu (Japonia), Ritsumeikan University din Kyoto (Japonia) si Chonnam University din Seoul (Coreea de Sud).


Apasati pentru varianta marita


Speram ca un numar cat mai mare de studenti si cadre didactice sa devina beneficiarii unor activitati si proiecte comune.
De asemenea, Universitatea Romano-Americana va coopera cu noii sai parteneri in cadrul unui numar important de programe de cercetare derulate impreuna.
Curs IATA Foundation

Centrul IATA RAU organizeaza un nou curs IATA Foundation in perioada 11-27 aprilie 2016 la Universitatea Romano-Americana.

Inscrierile se fac pana pe 25 martie 2016, in limita locurilor disponibile, iar examenul va avea loc in Iunie 2016.


Apasati pentru varianta marita




FEBRUARIE 2016

Atelier de lucru "Repere privitoare la gestionarea conflictelor" (Centrul de Negociere si Mediere)

Centrul de Negociere si Mediere din cadrul Universitatii Romano-Americane va invita sa participati la atelierul de lucru interactiv "Repere privitoare la gestionarea conflictelor", sustinut de catre Dna. Katalin Kibedi, Expert al centrului, fost Secretar de Stat in Ministerul Justitiei si fost Vice-presedinte al Consiliului de Mediere.

Atelierul va avea loc miercuri, 24.02.2016, incepand cu ora 15:00, in Sala 223.


Apasati pentru varianta marita

Ziua de Cultura Chineza

Departamentul de Studii Asiatice al Universitatii Romano-Americane are placerea de a invita membrii comunitatii noastre academice la Ziua de Cultura Chineza.
Evenimentul va avea loc in data 3 martie 2016, incepand cu ora 10:30, in incinta Departamentului de Studii Asiatice. Intre activitatile pe care vi le propunem sunt demonstratii de caligrafie, port traditional sau ceremonia ceaiului.
In intervalul 11:00 - 11:40, in Sala Senatului va avea loc o conferinta sustinuta de excelenta sa Domnul Ambasador al Republicii Populare Chineze, Xu FeiHong, conferinta care va avea ca tema relatiile bilaterale dintre China si Romania.

Va rugam sa cofirmati prezenta dumneavoastra printr-un mesaj de posta electronica trimis pe adresa:
[email protected]
Vizita de studiu la Bruxelles

Universitatea Romano-Americana in parteneriat cu Asociatia Europeana SIBIU2020 pentru Educatie si Cultura organizeaza o vizita de studiu si documentare la Bruxelles (Comisia Europeana, Parlamentul European, sediul NATO, Ambasada Romaniei in Regatul Belgiei, Microsoft Europe) in perioada 8-11 mai 2016.

Grupul de participanti va fi constituit din studenti, masteranzi, doctoranzi, cercetatori, cadre didactice, tineri profesionsisti. Selectia participantilor se va face pe baza urmatoarelor criterii:
- CV actualizat
- Scrisoare de intentie
- Cunoasterea obligatorie a unei limbi de circulatie internationala

Candidaturile se transmit pana la data de 18 martie 2016, pe adresa de email:
[email protected].


Apasati pentru varianta marita

Centrul de Drepturile Omului si Migratie - Training pentru educatie juridica in scoli

Centrul de Drepturile Omului si Migratie din cadrul Universitatii Romano-Americane organizeaza, alaturi de Coalitia Nationala pentru Educatie Juridica in Scoli, un program de formare a studentilor ca traineri in vederea participarii la lectii deschise de educatie juridica in scolile si liceele din Bucuresti.

Trainingul de formare este tinut de catre domnul judecator Cristi Danilet, membru in Consiliul Superior al Magistraturii, si va avea loc vineri, 4 martie 2016, intre orele 10:30 - 15:30, in sala 223, la sediul Universitatii Romano-Americane.
Cursul este deschis tuturor studentilor interesati, iar participantii vor primi certificate de "formare in educatie juridica".

Persoana de contact pentru activitate este Andra Eftimie, Coordonator Program Educatie Juridica.
Inscrierile se fac pana pe data de 3 martie 2016, ora 18:00, la adresa de email:
[email protected]


Apasati pentru varianta marita




MARTIE 2016

Noi cursuri extracuriculare cu profesori de la universitati partenere

Universitatea Romano-Americana ofera din nou studentilor sai posibilitatea de a participa la o serie de cursuri extracurriculare, desfasurate integral in limba engleza si predate de reputati profesori de la universitati partenere de prestigiu din SUA, Europa si Australia.

  • Curs: Counter Intelligence Corporate and Governmental Solutions for Protection of Data and Associated Personnel Procedures
    Profesor: Stephen BOWERS, Liberty University, USA
    Program: 7 - 17 martie 2016
    Orar: 9:00 - 12:00, Laborator MBA

  • Curs: Entrepreneurism
    Profesor: Kelly MASTER-MELTON, Liberty University, USA
    Program: 7 - 17 martie 2016
    Orar: 13:30 - 16:30, Laborator MBA

  • Curs: Communicating in the 21st century
    Profesor: Filipe CARRERA, Universidade de Lisboa, Portugal
    Program: 31 martie - 13 aprilie 2016
    Orar: 9:00 - 12:00, Sala de Lectura

  • Curs: Leading with emotional intelligence
    Profesor: Glenda MAY, University of Melbourne, Australia
    Program: 4 - 8 aprilie 2016
    Orar: 9:00 - 12:00, Sala 512

  • Curs: Applied Business Management
    Profesor: James McCOLLUM, University of Alabama in Huntsville, USA
    Program: 4 - 15 aprilie 2016
    Orar: 9:30 - 12:00, Laborator MBA

  • Curs: Digital Marketing
    Profesor: Filipe CARRERA, Universidade de Lisboa, Portugal
    Program: 4 - 8 aprilie 2016
    Orar: 16:30 - 10:00, Sala de Lectura

  • Curs: Internet Marketing
    Profesor: William PERTULLA, University of San Francisco, USA
    Program: 18 - 22 aprilie 2016
    Orar: 9:00 - 12:00, Sala de Lectura




Apasati pentru varianta marita

GRAD DE INCREDERE RIDICAT - Universitatea Romano-Americana a primit cel mai inalt calificativ ARACIS

Miercuri, 9 martie a.c., in prezenta a numeroase personalitati din lumea academica si reprezentanti ai mediului de afaceri, Presedintele Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior, prof.univ.dr. Petrescu Iordan, a inmanat rectorului Universitatii Romano-Americane, prof.univ.dr. Ovidiu FOLCUT, Certificatul care atesta acordarea Calificativului Grad de Incredere Ridicat.

Rezultat al unei complexe evaluari a calitatii procesului educational din Universitatea Romano-Americana, calificativul este cea mai inalta forma de recunoastere a conditiilor deosebite de studiu si pregatire din cadrul universitatii precum si a performantelor si calitatii actului educational.


Apasati pentru varianta marita

Centrul de Drepturile Omului si Migratie - Invitati de prestigiu in cadrul Programului de Training "Educatie Juridica"

Centrul de Drepturile Omului si Migratie din cadrul Universitatii Romano-Americane organizeaza, in cadrul Coalitiei Nationale pentru Educatie Juridica in Scoli, Programul de Training "Educatie Juridica".

Va asteptam alaturi de noi pentru urmatoarele doua sesiuni de training programate:

18 martie 2016

Sala MBA
  • 10:30 - 12:30 - Marisa Mac Isaac - Rule of Law Officer la Ambasada Statelor Unite

  • 13:30 - 15:30 - Mihai Cazacu - Consilier Principal pe probleme de trafic de persoane al Consiliului de Conducere al Centrului Ratiu pentru Democratie
  • 25 martie 2016

    Sala MBA
  • 10:30 - 12:30 - Katalin Kibedi - procuror, fost Secretar de Stat in Ministerul Justitiei

  • 13:30 - 15:30 - Alexandra Carmen Lancranjan - Presedinte LiderJust, procuror si formator la Institutul National al Magistraturii

  • Activitatile sunt deschise tuturor studentilor interesati, iar participantii vor primi certificate de "formare in educatie juridica".

    Inscrierile se adreseaza doamnei:
    Andra Eftimie, avocat.dr. - Coordonator Program Educatie Juridica CDOM
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Conferinta "My Intellectual Memoir"

    Centrul de Economie Politica si Afaceri Murray Rothbard din cadrul Universitatii Romano-Americane, va invita sa participati la evenimentul cu tema: "My Intellectual Memoir".

    Evenimentul va avea loc in data de 25 martie 2016, incepand cu ora 18:30 in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane, bd. Expozitiei nr. 1B, sector 1, Bucuresti.

    Conferinta va fi sustinuta de catre Gene Epstein, Economics Editor al celebrei reviste Barron's, pentru care scrie din 1993. Domnia sa are aparitii frecvente in presa internationala: National Public Radio, CNBC, CNN, BBC TV si FOX. Este autorul cartii "Econospinning: How to Read Between the Lines When the Media Manipulate the Numbers", Wiley, 2006.
    Gene Epstein a fost Senior Economist la New York Stock Exchange si profesor la St. John's University si City University of New York.

    Nu se percepe taxa de participare.
    Cei interesati se pot inscrie, pana pe data de 23 martie, la adresa de posta electronica:
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    CDOM - nou modul in programul "Educatie Juridica"

    Centrul de Drepturile Omului si Migratie din cadrul Universitatii Romano-Americane organizeaza, in cadrul Coalitiei Nationale pentru Educatie Juridica in Scoli, Programul de Training "Educatie Juridica".

    In datele de 4 si 18 martie 2016 au fost organizate primele doua module ale acestui program, sustinute de catre domnul judecator Cristi Danilet, membru in Consiliul Superior al Magistraturii, doamna Marisa Mac Isaac - Rule of Law Officer la Ambasada Statelor Unite si domnul Mihai Cazacu - Consilier Principal pe probleme de trafic de persoane al Consiliului de Conducere al Centrului Ratiu pentru Democratie.
    Va asteptam alaturi de noi pentru urmatorul modul de training programat:

    25 martie 2016

    Sala MBA
    ora 10:30
  • Adrian Stroe Baboi - secretar de stat Ministerul Justitiei

  • Alexandra Carmen Lancranjan - Presedinte LiderJust, procuror si formator la Institutul National al Magistraturii

  • Bianca Toma - Coordonator Proiecte Centrul Roman pentru Politici Europene

  • Katalin Kibedi - procuror, fost Secretar de Stat in Ministerul Justitiei, fost vicepresedinte al Consiliului de Mediere

  • Activitatile sunt deschise tuturor studentilor interesati, cadrelor didactice sau partenerilor sociali in educatie. Participantii vor primi certificate de "formare in educatie juridica".

    Inscrierile se adreseaza doamnei:
    Andra Eftimie, avocat.dr. - Coordonator Program Educatie Juridica CDOM
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Finala concursului "Economy Works"

    Finala concursului pentru liceeni "Economy Works", organizata de SoLib si Universitatea Romano-Americana, se va desfasura in perioada 26-27 martie 2016, incepand cu ora 11:00 in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.

    Elevii din toate liceele din Romania au fost invitati sa isi testeze gandirea critica cu privire la diverse teme economice in etapa online a proiectului, raspunzand la una dintre intrebarile din concurs. Cele mai bune eseuri au fost recompensate cu premii in bani, pachete de carti si un loc in finala.

    Cei 8 finalisti vor veni in acest week-end in Bucuresti pentru a-si sustine prezentarile in fata juriului format reprezentanti ai mediului universitar si a intra in cursa pentru marile premii. Anul acesta, premiile constau in oportunitatea de a participa la seminarul Economics of Entrepreneurship din Michigan, SUA, organizat de Foundation for Economic Education sau la scoala de vara din Gummersbach, Germania, organizata de Institute for Economic Studies Europe si o bursa de studii integrala* pentru cei 3 ani de studiu la Universitatea Romano-Americana.

    Mult succes finalistilor:
    • Ciuntu Mara, Colegiu National "Gheorghe Sincai" Bucuresti
    • Cretu Matei, Colegiul National "Mihai Viteazul" Bucuresti
    • Gruia Ioan-David, Colegiul National "Al. D. Ghica" Alexandria
    • Popa Carmen Gabriela, Colegiul National Bilingv "George Cosbuc" Bucuresti
    • Popescu Ioana Cristina, Colegiul National "Mihai Viteazul" Ploiesti
    • Pripa Cristian, Colegiul National "Sfantul Sava" Bucuresti
    • Tanasescu-Vlas Grigore, Colegiul National "Mihai Viteazul" Bucuresti
    • Tenie Cosmin, Colegiul National "Cantemir Voda" Bucuresti


    *dupa anul 1 de studii bursa este conditionata de situatia scolara
    Studentii URA castigatori la Microsoft IoT Hackathon

    Microsoft Romania a organizat la sediul sau din Piata Presei Libere, in 18 martie 2016, concursul maraton de 24 de ore pentru elevi si studenti, IoT HACKATHON.
    La concurs s-au inscris 98 de participanti, care au format in final 13 echipe. Tematica abordata in cadrul concursului a vizat realizarea "on site" de aplicatii IoT (Internet of Things) pentru domeniile Retail & Home Automation si Health.

    Facultatea de Informatica Manageriala a Universitatii Romano-Americane a participat cu doua echipe: "CTRL Code" formata din studentii MSP - Gheorghe Petru Alin, Ionescu Marian si Berendei Razvan si "3.14 de zmeura" formata din Borsciov Alexandru, Tudoran George Cristian si Ghinoiu Dragos.
    Echipa "3.14 de zmeura" a castigat locul I la sectiunea IoT Health cu proiectul "Pharma Box", o cutie medicala inteligenta care limiteaza consumul excesiv de medicamente, dispozitiv IoT programat si sincronizat prin tehnologii cloud cu prescriptia medicala.

    Pentru mai multe detalii si experiente privind concursul va invitam sa vizitati "Jurnalul de concurs", autor Gheorghe Petru Alin.

    Mai multe detalii privind IoT Hackaton sunt disponibile la https://www.microsoft.com/ro-ro/iot-hackathon/default.aspx
    Cursuri extracuriculare cu profesori de la universitati partenere - NOUTATI!

    Universitatea Romano-Americana ofera din nou studentilor sai posibilitatea de a participa la o serie de cursuri extracurriculare, desfasurate integral in limba engleza si predate de reputati profesori de la universitati partenere de prestigiu din SUA, Europa si Australia.

    • Curs: Communicating in the 21st century
      Profesor: Filipe CARRERA, Universidade de Lisboa, Portugal
      Program: 31 martie - 13 aprilie 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Sala de Lectura

    • Curs: Leading with emotional intelligence
      Profesor: Glenda MAY, University of Melbourne, Australia
      Program: 4 - 8 aprilie 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Sala 512

    • Curs: Applied Business Management
      Profesor: James McCOLLUM, University of Alabama in Huntsville, USA
      Program: 4 - 15 aprilie 2016
      Orar: 9:30 - 12:00, Laborator MBA

    • Curs: Digital Marketing
      Profesor: Filipe CARRERA, Universidade de Lisboa, Portugal
      Program: 4 - 8 aprilie 2016
      Orar: 16:30 - 10:00, Sala de Lectura

    • Curs: Customer Development and Value Proposition Design in Tourism NOU!
      Profesor: Peter Fisher, The Arctic University of Norway
      Program: 11 - 13 aprilie 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Sala 512

    • Curs: Internet Marketing
      Profesor: William PERTULLA, University of San Francisco, USA
      Program: 18 - 22 aprilie 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Sala de Lectura

    • Curs: Psychology of Cross-Cultural Diversity NOU!
      Profesor: Matthew Lee, James Madison University, USA
      Program: 9 - 13 mai 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Laborator MBA

    • Curs: Issues in Corporate Finance NOU!
      Profesor: Seyed Mehdian, Flint University, USA
      Program: 9 - 13 mai 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Sala de lectura

    • Atelier de lucru: Selecting a Satisfying Career NOU!
      Profesor: Matthew Lee, James Madison University, USA
      Program: 12 mai 2016
      Orar: 13:30 - 16:30, Laborator MBA




    Apasati pentru varianta marita

    Grup de dezvoltare personala pentru studenti

    Vineri, 1 aprilie 2016, studentii Facultatii de Drept inscrisi in programul "Grup dezvoltare personala pentru studenti" sunt invitati la sala 319, intre orele 9:00 - 16.30.
    Programul cuprinde doua intalniri cu studentii, in datele de 1 si 8 aprilie 2016. Activitatea face parte din proiectele derulate de Centrul pentru Promovarea Egalitatii de Sanse, organizat de Facultatea de Drept in colaborare cu Agentia Nationala pentru Egalitate de Sanse (ANES).

    Conferinta de lansare a Centrului a avut loc in data de 18 martie 2016, in prezenta reprezentantilor Facultatii de Drept si a conducerii ANES. La eveniment, asist.univ.dr. Anca Balasoiu si lect.univ.dr. Robert Popescu au prezentat primele proiecte ce vor fi derulate sub egida Centrului.



    APRILIE 2016

    Targul de joburi si internshipuri RAU JOB FAIR, editia a III-a

    In scopul corelarii permanente a ofertei educationale cu cerintele pietei muncii, precum si a crearii unui mediu de interactiune concret, Universitatea Romano-Americana din Bucuresti organizeaza targul de joburi si internshipuri RAU JOB FAIR, ajuns la editia a III-a.

    Targul va avea loc pe data de 11 aprilie 2016, intre orele 10:00 - 17:00, in incinta Universitatii Romano-Americane din bd. Expozitiei, nr.1B, sector 1, Bucuresti.
    Evenimentul cuprinde activitati de recrutare si selectie la standurile companiilor expozante, ce vor fi amplasate in holul principal al Universitatii (parter corp B).

    De asemenea, evenimentul presupune desfasurarea, in paralel, a unor workshopuri tematice menite sa ofere informatii utile pentru dezvoltarea profesionala, sustinute de catre reprezentantii ai mediului social, educational si de business - Pepsico, Microsoft Romania, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Gameloft, EY, Genpact, Business Women Forum Romania, etc.


    Apasati pentru varianta marita

    Curs Introductiv in Arta Fotografiei Digitale

    Centrul de Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor al Universitatii Romano-Americane va invita sa participati la Curs Introductiv in Arta Fotografiei Digitale.
    Activitatea este sustinuta de domnul lector dr. Gabriel Garais, cadru didactic si profesionist cu experienta in domeniul fotografic. Activitatea este complet gratuita pentru studenti, parteneri sociali in educatie si reprezentanti ai mediului de afaceri.

    Aceasta prima activitate este organizata vineri, 8 aprilie 2016, intre orele 10:00 - 13:00 (in cazul in care este necesar pentru cursanti, activitatea se va prelungi). Activitatea include si demonstratii cu echipamente din dotarea centrului (aparat foto, blitzuri, stative, lumini de studiu, fundaluri etc.).
    Pentru o cat mai buna organizare va rugam sa completati formularul de inscriere online:
    Inscriere curs introductiv fotografie digitala


    Apasati pentru varianta marita

    Conferinta "A Time for Change in Europe"

    Austrian Economics Center (AEC) impreuna cu Centrul de Economie Politica si Afaceri Murray Rothbard din cadrul Universitatii Romano-Americane, Institutul Republican si Institutul de Economie Mondial va invita la conferinta A Time for Change in Europe.

    Conferinta va avea trei paneluri de discutii intitulate: "EU tax harmonization, BEPS, FATCA, and tax havens under siege", "Jobs, entrepreneurship, sharing economy and the European Demos" si "Common currency, macroprudential regulation, deflation fears and other stories of bust from the European core" ce vor avea loc in data 11 aprilie 2016, incepand cu ora 14:20 in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.

    Principalii invitati ai evenimentului sunt:
    • John Fund - Columnist, Wall street Journal
    • Olivier de Richoufftz - Business Families Foundation
    • Lawson Bader - Donor Trust
    • Barbara Kolm - Austrian Economics Center
    • Mihail Neamtu - Republican Institute, Bucharest
    • Gabriel Staicu - University of Economics, Bucharest
    • Octavian Jora - University of Economics, Bucharest
    • Ionela Baltatescu - Institute for World Economy, Bucharest
    • Florin Citu - independent economist and owner of Modulus
    • Costea Munteanu - University of Economics, Bucharest
    • Vlad Topan - University of Economics, Bucharest
    • Bogdan Glavan - Romanian-American University, Bucharest
    • Cristian Paun - University of Economics, Bucharest

    Moderatorii celor trei paneluri de discutii vor fi:
    • Ionela Baltatescu - Institute for World Economy, Bucharest
    • Alexandru Butiseaca - Romanian-American University, Bucharest
    • Radu Simandan - Republican Institute, Bucharest


  • Agenda evenimentului


  • Nu se percepe taxa de participare.
    Cei interesati se pot inscrie, pana pe data de 9 aprilie, la adresa de posta electronica:
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    IntelliTech cu si despre SRI

    Universitatea Romano-Americana organizeaza joi, 14.04.2016, ora 13:30, in sala 117 evenimentul "IntelliTech cu si despre SRI".

    La eveniment sunt invitati sa participe studentii Facultatii de Informatica Manageriala si nu numai, specialistii SRI prezenti oferind detalii despre domeniul de activitate si oportunitati in cariera.


    Apasati pentru varianta marita

    Seminar Regional Air Support

    In data de 6 aprilie 2016, Universitatea Romano-Americana a gazduit seminarul organizat de compania Regional Air Suport, reprezentant China Airlines pentru Romania si Moldova, avand ca subiect promovarea serviciilor companiei aeriene pe piata locala.

    Evenimentul, organizat sub egida Centrului IATA-ATC RAU si a Laboratorului de Cercetare pentru Studenti New Trends and Smart Technologies in Business Administration, s-a desfasurat intre orele 10:30 si 12:30, in Sala Senatului. Printre invitatii la eveniment s-au numarat reprezentantii China Airlines, agentii de turism, reprezentantii Regional Air Suport, profesori si studenti de la Universitatea Romano-Americana.
    Masa rotunda "Calea spre succes la feminin"

    Esti in cautarea propriului drum spre succes?

    Vino pe 20 aprilie, de la ora 12:00, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane, sa te lasi inspirat de invitatele evenimentului "Calea spre succes la feminin".

    Invitatele principale ale evenimentului sunt:
    • Ruxandra Brutaru, General Manager Aviation East
    • Mirela Bucovinean, Fondator Molecule F
    • Andreea Popescu, Director de Strategie, Media Concept Store



    Apasati pentru varianta marita

    Alege sa FII ALTFEL in saptamana "Scoala Altfel"!

    Traim intr-o lume in care concurenta este din ce in ce mai grea iar diferenta o poate face chiar si cel mai mic detaliu.
    In acest sens, Universitatea Romano-Americana va propune sa participati la o serie extinsa de ateliere de lucru pe teme de educatie, orientare in cariera, dezvoltare personala, dar si la activitati culturale si sportive.

  • Programul si temele ateliereler de lucru


  • Va rugam sa confirmati inscrierea online:
    http://bit.ly/23ysBfy
    Concurs de Procese Simulate de Drept Comercial

    Dragi studenti, saptamana aceasta colegii vostri vor participa la traditionalul Concurs de Procese Simulate de Drept Comercial, organizat de Facultatea de Drept sub coordonarea doamnei conf.univ.dr. Luminita Tuleasca.

    Va invitam sa ii sustineti pe competitori sambata, 23 aprilie 2016, la faza interna, incepand cu ora 9:00 a.m. la Curtea de Apel Bucuresti.
    Faza inter-universitara se va desfasura tot la Curtea de Apel Bucuresti, in data de 14 mai 2016.
    Va asteptam!


    Apasati pentru varianta marita

    Conferinta Regionala "Intellectual Property (IP) in the Digital Economy for Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)"

    Peste 100 de specialisti din tara si strainatate au participat la conferinta regionala Proprietatea intelectuala in economia digitala pentru IMM-uri, organizata de WOPI in colaborare cu Universitatea Romano-Americana, ORDA si OSIM.

    Conferinta a avut loc in perioada 18-19 aprilie 2016, la Hotel Marriott. Lectori de anvergura internationala au abordat subiecte de interes practic si teoretic in domeniul proprietatii intelectuale precum: publicitatea in domeniul digital; dreptul la imagine si utilizarea operelor prin retele de socializare; modalitatile de utilizare a operelor in economia digitala; plagiatul si plagiomania in era digitala; asigurarea competitivitatii intreprinderii in economia digitala; contrafacerea in domeniul jocurilor de noroc; presa in economia digitala etc.
    Informatii privind programul si lucrarile conferintei se pot regasi pe site-ul: www.proprietateintelectuala-conferinte.ro.

    Domeniul proprietatii intelectuale, ingloband proprietatea industriala pe de o parte, drepturile de autor si drepturile conexe pe de alta parte, constituie un important factor pentru progresul economic, social si cultural. In special in domeniul drepturilor de autor, tranzitia de la modurile clasice de utilizare a operelor spre cele "on-line" a avut efecte majore: dupa cinci veacuri, print-ul a devenit desuet; in muzica, un album in format fizic este doar o chestiune de prestanta; fotografiile sunt digitale si imbunatatite cu ajutorul soft-urilor de editare, putând fi "cumparate" de pe site-uri specializate; industriile presei, a publicitatii, a jocurilor de noroc sau a editurilor au trebuit sa se adapteze urgent noii realitati, denumita generic "mediul digital", a fost concluzia la care au ajuns dupa cele doua zile de dezbateri cei peste 100 de participanti prezenti la lucrarile conferintei.

    Parteneri: Ros si Asociatii, PERGAM, ASDPI, Academia de Politie si CREDIDAM.


    Apasati pentru varianta marita

    Academia EAIE in Romania

    In perioada 18 - 22 aprilie 2016, Universitatea Romano-Americana a avut onoarea de a gazdui Academia EAIE, program de formare de excelenta in domeniul internationalizarii educatiei.

    EAIE (European Association for International Education) este cea mai reprezentativa asociatie de universitati din Europa si printre primele 3 la nivel global! Cele mai importante activitati organizate de EAIE sunt: conferinta anuala (peste 5000 de participanti - in 2016 urmand a avea loc la Liverpool, Autumn Academy (program de formare organizat de obicei in luna noiembrie) si Spring Academy, training organizat de obicei in Aprilie. Este pentru prima data cand un astfel de eveniment a fost gazduit de o universitate din Romania.

    Timp de o saptamana, in cadrul Universitatii Romano-Americane s-au desfasurat 11 cursuri sustinute de 22 de traineri, printre temele abordate regasindu-se: strategiile de internationalizare, programe de studii cu dubla diploma, organizarea scolilor de vara, recrutarea si integrarea studentilor internationali, detectarea fraudei in procesul de admitere. La aceste activitati au participat peste 120 de specialisti din 24 de tari.


    Apasati pentru varianta marita

    Ateliere de lucru pentru prim ajutor si reactie in caz de dezastre

    Universitatea Romano-Americana va invita - la initiativa domnului Tiberiu Pintilie, absolvent si masterand al institutiei noastre, alaturi de specialisti ai Departamentul pentru Situatii de Urgenta (DSU) din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, la o serie de ateliere de lucru pentru acordarea primului ajutor si reactie in cazul unor dezastre.

    Cand? 9, 10, 12, 16 si 18 mai 2016, intre 16:00 si 19:30, la Universitatea Romano-Americana?

    Ce vom invata? Detalii complete aici: http://bit.ly/1rBTQbK

    Participarea este gratuita si presupune prezenta in toate cele 5 zile. Inscrierile se fac online pana duminica, 8 mai 2016, ora 12:00, aici:
    http://goo.gl/forms/TLJpsS11O9



    MAI 2016

    "Fluent in finante" - proiect BVB in parteneriat cu Centrul de Piete Financiare Interne si Internationale

    Centrul de Piete Financiare Interne si Internationale din cadrul Universitatii Romano-Americane in parteneriat cu Bursa de Valori Bucuresti vor organiza in campusul Universitatii Romano-Americane doua seminarii din seria "Fluent in Finante":
    - marti, 10.05.2016, ora 13.30-14.50, sala 109 (in limba in romana)
    - miercuri, 11.05.2016, ora 13.30-14.50, sala 112 (in limba engleza)

    "Fluent în Finante" este unul dintre cele mai importante proiecte ale Bursei de Valori Bucuresti, care isi propune sa sustina demersurile pentru cresterea gradului de educatie financiara in Romania. BVB, impreuna cu partenerii sai vor sustine seminarii gratuite in universitati, pentru cresterea gradului de constientizare in ceea ce priveste administrarea finantelor personale. Prin participarea la seminariile "Fluent in Finante", se vor dobandi abilitati si cunostinte suplimentare in ceea ce priveste administrarea banilor, importanta acumularii averii si investitiile la bursa.


    Apasati pentru varianta marita

    A patra editie a conferintei internationale "Japan-Romania - cross points in a global context"

    In perioada 13 - 14 mai 2016 va avea loc a patra editie a conferintei internationale "Japan-Romania - cross points in a global context".
    Deschiderea evenimentului va avea loc in Sala Senatului a Universitatii Romano-Americane, vineri, 13 mai, incepand cu ora 10:00.
    Conferinta este organizata in parteneriat cu Ritsumeikan University din Kyoto, Institutul de Economie Mondiala al Academiei Romane, Facultatea de Istorie - Universitatea Bucuresti si Asociatia Profesorilor de Limba Japoneza din Romania.

    Scopul acestei manifestari este acela de a oferi profesorilor, cercetatorilor, studentilor, oficialilor si reprezentantilor mediului de afaceri sansa de a pune laolalta studii legate de cultura, mediul de afaceri, economia si comunicarea din Japonia. Editia de anul acesta a conferintei va fi deschisa de:
  • Excelenta Sa, domnul Kisaburo Ishii, Ambasador Extraordinar si Plenipotentiar al Japoniei la Bucuresti - "Urban Policies in Japan"
  • Domnul Shigeki Ashida, Dr. (Assistant Administrative Manager Academic Office Ritsumeikan Asia Pacific University, Beppu - Japonia) - "Internationalization strategies of the universities - Introduction of Asia Pacific University - Students, our treasure"
  • Domnul profesor Toshiaki Yamai (Executive Director, Division of International Affairs, College of Economics, Ritsumeikan University, Kyoto - Japonia) - "Easternization? Re-ascendance of Asia in a Historical and Societal Perspective"
  • Domnul profesor Hirobumi Matsumoto (Professor of Linguistics, Department of English Language Education; Director, Center for University International Programs, Tamagawa University, Tokyo - Japonia) - "What You See Is What You Get: Practical Issues in Japanese Linguistic Landscape"


  • Conferinta va continua sambata, 14 mai, cu trei sectiuni ce vor avea ca teme: cultura, economia si comunicarea japoneza.


    Apasati pentru varianta marita

    Gala aniversara a Centrului de Studii Romano-Japoneze

    Pe data de 15 mai 2016 va avea loc "Haru Urara Grand Festa" - gala aniversara a CSRJ-AH unde vom celebra 11 ani de activitate.

    Evenimentul va avea loc in Aula Magna a Universitatii Romano-Americane incepand cu ora 6:00 PM.
    Acesta va include recitaluri sustinute atat de artisti japonezi cat si romani.

    Programul evenimentului cuprinde muzica traditionala japoneza: Doamna Naoko Kikuchi - koto, Domnul Mugen Yahiro - taiko, un moment de J-Rock oferit de studentii si profesorii CSRJ-AH dar si o scurta prezentare in stil kabuki si un moment surpriza din partea Speedcubing.

    In timpul evenimentului, Centrul va acorda premii celor mai buni 10 studenti.
    Premiile constau in: o excursie de doua saptamani in Japonia oferita de JTI, o bursa la Universitatea Romano-Americana, bilete de avion pana in Japonia oferite de Free-Spirit, un premiu de 500 de euro din partea Gaz Forte, o cina pentru doua persoane oferita de YUKI Japanese Home Dining, imbracaminte cu design original realizata de Laura Karaman si Tenshin, un puzzle mecanic si un cub Rubik oferite de Speedcubing, literatura japoneza, carti de business, ceai verde japonez, manuale de limba japoneza si alte surprize oferite de grupul Humanitas, Takumi, Toyota, Asociatia profesorilor de limba japoneza din Romania si Universitatea Romano-Americana.


    Apasati pentru varianta marita

    Conferinta "Tehnologie si inovatie in economia romaneasca"

    In ultimul deceniu, Romania a ajuns pe harta digitala a economiei mondiale, zeci sau chiar sute de companii din sectorul IT&C deschizand centre operationale in marile orase din tara. Inovatia si tehnologia de ultima generatie este tot mai des utilizata de companiile autohtone din toate sectoarele (energie, petrol&gaze, it&c, auto, industria alimentara), fapt ce a dus la cresterea calitatii produselor fabricate in Romania.

    Universitatea Romano-Americana gazduieste pe 10 mai 2016 conferinta "Tehnologie si inovatie in economia romaneasca", organizata de Capital si NetworkEvents, eveniment care isi propune sa puncteze raspunsul la mai multe intrebari:
    • Cum se raporteaza Romania secolului XXI la era digitalizarii globale?
    • Care sunt beneficiile aduse economiei prin implementarea tehnologiei moderne?
    • Care pot fi sursele de finantare pentru cercetare?
    • Cum poate ajuta tehnologia la dezvoltarea unui business?
    • Care este prestigiul adus economiei nationale de marile inventii produse in Romania?

    Moderator: Claudiu Serban, Director Editorial Capital
    Invitati speciali si vorbitori:
    • Marius Bostan, ministrul Comunicatiilor si pentru Societatea Informationala;
    • Victor Grigorescu, ministrul Energiei;
    • Raluca Vasilescu, presedinte Camera Nationala a Consilierilor in Proprietate Industriala din Romania;
    • Nicolae Zamfir, director general Institutul National de Cercetare - Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara;
    • Ionut Budisteanu, inventator si fondator VisionBot;
    • Raluca Ioana van Staden, inventator dispozitiv depistare cancer;
    • John Knapp, director general ExxonMobil Exploration & Production Romania;
    • Dr.Ing. Virgiliu Bancila, presedinte consiliu administratie Chimcomplex SA Borzesti;
    • Dragos Damian, presedinte Asociatia Producatorilor de Medicamente Generice din Romania;
    • Laurentiu Stelea, expert Fonduri Europene;
    • Dragos Petre Patroi, managing partner DRP TAX WIZARDS;
    • Teodor Blidarus, vicepresedinte Asociatia Patronala a Industriei de Software si Servicii;
    • Cristian Simion, director comercial Confind;
    • Virgil Dumitru, owner Comesad;
    • Cristian Patachia, Development&Innovation Manager Orange;
    • Bogdan Lupu, Head of Digital Carrefour;
    • Cristina Cremer, Andrei Berghian, reprezentanti Transfond;
    • Claudiu Butacu, presedinte asociatie si responsabil parteneriate EFdeN;
    • Cristina Vlase, manager cercetare-dezvoltare afaceri Antibiotice SA;
    • Bogdan Nedelcu, head of medical and strategic projects Teamnet.

    Discutiile se vor axa in principal pe urmatoarele teme:
    • Romania in secolul XXI si era digitalizarii globale;
    • Romania, intre potential si statut de inovator modest (conturarea necesitatii implementarii unei culturi a inovatiei in urmatoarea perioada de timp);
    • Prestigiul adus economiei nationale de marile inventii produse in Romania;
    • Programele europene pentru cercetare si inovare la nivelul UE (preconizarea alocarii a peste 80 mld euro in exercitiul financiar 2014- 2020);
    • Cercetarea privita ca motor de crestere a competitivitatii economice;
    • Cercetare si inovare in domeniul resurselor energetice;
    • Finantarea clusterelor existente sau in formare;
    • Implementarea tehnologiei moderne - beneficii asupra economiei;
    • Inovarea industriala, o modalitate de eficientizare a businessului (domenii si tehnologii cheie care merita investitii);
    • Importanta inovatiei si tehnologiilor moderne pentru antreprenorii locali;
    • Securitatea si siguranta alimentara in era inovatiei;
    • Inovatia vazuta ca suport in imbunatatirea serviciilor;
    • Smart Shopping - experienta revolutionara cu ibeacons;
    • Facturarea electronica: Reducerea costurilor si optimizarea proceselor de business.



  • Programul conferintei

  • Raportul de Competitivitate pentru Romania - AmCham

    Universitatea Romano-Americana organizeaza joi, 12 mai 2016, de la ora 16.00, in Sala Senatului, prezentarea
    Raportului de Competitivitate pentru Romania, elaborat de AmCham.

    Prezentarea va fi realizata, in limba romana, de catre realizatorii raporului: Ileana Gutu, Florin Diaconescu, Sanziana Pardhan.


    "Ce putem face? - Coaching si Consiliere in Educatie!"

    • Te preocupa viitorul si doresti sa valorifici potentialul dobandit prin prisma acumularilor din trecut?

    • Te asteptam alaturi de noi la Coaching si consiliere in Educatie - un eveniment in cadrul caruia vei afla raspunsul la intrebarile tale si vei gasi solutii pentru provocarile actuale.


    Intrebarile noastre sunt:
    1. Cum pot sustine coaching-ul si consilierea procesul educational?
    2. Care este valoarea adaugata adusa dezvoltarii personale si profesionale?
    3. Cum interfereaza elementele acestui model integrat?

    Vino si tu cu intrebarile tale si vom cauta impreuna acele raspunsuri constructive!
    Vei avea ocazia sa cunosti profesionisti si sa afli opiniile unor specialisti care exceleaza in fiecare dintre aceste domenii - Coaching, Consiliere, Educatie.

    Avem pentru tine oportunitatea de a experimenta puterea coachingului cu profesionisti chiar in pauza evenimentului.


    Apasati pentru varianta marita

    Profesori de la universitati americane din TOP 5 - cursuri in domeniul dreptului si medierii

    Centrul de Drepturile Omului si Migratie din cadrul Universitatii Romano-Americane organizeaza 2 cursuri intensive, sustinute de profesori de prestigiu din Statele Unite ale Americii, de la universitati de top in domeniu:
    • Curs: Lawyering Skills - The Way to Effective Performance as a Counsellor and Advocate

      Profesor: Philip M. Genty, JD - membru marcant al corpului didactic al Facultatii de Drept a Universitatii Columbia, facultate clasata pe pozitia a 4-a in topul actual al facultatilor de profil din SUA.
      Profesorul Philip M. Genty este detinatorul portofoliului Everett B. Birch Innovative Teaching Clinical Professor in Professional Responsibility in cadrul Facultatii de Drept a Universitatii Columbia, primind de-a lungul timpului mai multe distinctii de prestigiu, precum: Law School's Willis L.M.Reese Prize for Excellence in Teaching in 2008 sau Columbia University's Presidential Award for Excellence in Teaching in 2014.

      Perioada:23 - 27 mai 2016
      Orar: luni-miercuri, 16:30 - 18:00
      joi-vineri, 9:00 - 10:30
      Sala:MBA


    • Curs: Alternative Dispute Resolution: the Role of Mediation

      Profesor: Leslie Salzman, JD - membru marcant al corpului didactic al Facultatii de Drept Benjamin N. Cardozo, facultate clasata in top 100 al facultatilor de profil din SUA.
      Leslie Salzman este directoarea programelor de clinici juridice al institutiei, grupate sub egida Cardozo Legal Services Clinical Program.

      Perioada:23 - 27 mai 2016
      Orar: luni-miercuri, 15:00 - 16:30
      joi-vineri, 10:30 - 12:00
      Sala:MBA
    Pentru mai multe infomatii va rugam accesati site-ul nostru:
    http://cdom.rau.ro

    Cursurile sunt complet gratuite pentru orice student sau masterand din Romania, indiferent de universitatea de provenienta.
    Persoanele care nu au calitatea de student sau masterand pot participa gratuit la aceste cursuri pe baza unui protocol-cadru semnat la inceputul cursului.
    Cursurile se finalizeaza cu atestat de absolvire individual.

    Pre-inscrierile se primesc online pe adresa de posta electronica:
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Atelierul de lucru "Vreau sa fiu Antreprenor!"

    Centrul de Negociere si Mediere din cadrul Universitatii Romano-Americane, impreuna cu Romanian Business Leaders organizeaza miercuri, 18 mai 2016, incepand cu ora 12.15, in Sala Senatului, evenimentul Vreau sa fiu Antreprenor.

    Invitatii acestui eveniment sunt domnii Felix Patrascanu, co-fondator Fan Curier, Eugen Voicu, presedinte Certinvest si Dan Lazar, co-fondator Tennis Hero, absolvent al programului International Business din cadrul Universitatii.

    Activitatea este gratuita si deschisa oricarui student, masterand sau cadru didactic, indiferent de universitatea de provenienta. Reprezentanti ai mediului de afaceri, din orice domeniu, sunt de asemenea invitati sa participe.


    Apasati pentru varianta marita

    Dezbaterea "Attorney and Judicial Ethics in the U.S. and Romania: Framework and Reflections"

    Centrul de Drepturile Omului si Migratie al Universitatii Romano-Americane impreuna cu Ministerul Justitiei, cu suportul partenerului media Juridice.ro, organizeaza dezbaterea "Attorney and Judicial Ethics in the U.S. and Romania: Framework and Reflections".
    Evenimentul va avea loc vineri, 27 mai 2016, incepand cu ora 18:00, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.

    Invitati speciali ai dezbaterii sunt reputati profesionisti din Statele Unite ale Americii:

    Dezbaterea va prilejui intalnirea mai multor actori interesati in domeniu: magistrati, avocati, mediatori, profesori, studenti si reprezentanti ai mediului diplomatic din Romania.
    Discutiile vor avea loc in limba engleza, participantii fiind incurajati sa ia parte activ la dezbateri.
    In vederea participarii la eveniment, va rugam sa va inregistrati printr-un mesaj la adresa de posta electronica:
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Delimitarea de noi segmente pe piata - prelegere

    Joi, 19.05.2016, ora 12:00, la sala 523, Dr. Norbert Haydam de la Cape Peninsula University of Technology din Cape Town, Africa de Sud va sustine o prelegere despre delimitarea de noi segmente de piata cu exemplificare pe Africa de Sud.
    Conferinta Internationala "Crossing Boundaries in Culture and Communication" - editia V

    Departamentul de Limbi Straine are onoarea de a va invita la sesiunea de deschidere a celei de-a cincea editii a conferintei internationale "Crossing Boundaries in Culture and Communication".

    Ceremonia dedicata deschiderii va avea loc în Sala Senatului, între orele 9.30-11.30.


    Seminarul AB-INITIO TRAINING FOR FUTURE PILOTS

    Centrul ATC RAU al Universitatii Romano-Americane, Laboratorul de Cercetare "New Trends & Smart Technologies in Business Administration" si Regional Air Suport au deosebita placere de a va invita la seminarul AB-INITIO TRAINING FOR FUTURE PILOTS, pentru a descoperi universul aviatiei si din perspectiva echipajelor de zbor.

    Evenimentul se adreseaza atat studentilor, cat si cadrelor didactice.
    Va asteptam marti, 24 mai 2016 la ora 12:00 in sala 327!


    Apasati pentru varianta marita

    Banii Tai Expo 2016

    Banii Tai Expo 2016 este a doua editie a expozitiei financiare organizata de Bursa de Valori Bucuresti impreuna cu societatile de brokeraj si companiile listate la bursa, fondurile de investitii, fondurile de pensii si companiile de asigurari de viata.
    Inima Bucurestiului va deveni pentru 2 zile punctul central unde cei interesati vor afla totul despre economisire si investitii, administrarea banilor, piata de capital si un spectru larg de servicii financiare disponibile celor care vor sa investeasca in viitorul lor.

    Vino in Piata Universitatii pe 27 si 28 mai pentru o discutie despre banii tai!
    Fii Fluent in Finante!

    Pentru agenda completa a activitatilor va rugam verificati site-ul oficial:
    http://www.baniitaiexpo.ro/romanian-2016.html#iwmd-8peb3b8m9h-72k05


    Apasati pentru varianta marita

    Seminarul AB-INITIO TRAINING FOR FUTURE PILOTS

    In data de 24 mai 2016, studentii Universitatii Romano-Americane au avut ocazia sa participe la "AB-INITIO TRAINING FOR FUTURE PILOTS", seminar organizat de Regional Air Services si avandu-l ca lector pe Dl. Sorin Rosca.

    Principalele subiecte abordate au fost reglementarile aeronautice civile si principalele organizatii internationale din industrie (IATA, ICAO, FAA, CAA), evenimentele care au marcat istoria aviatiei si in special tipologia si caracteristicile licentelor de pilot existente.


    Apasati pentru varianta marita

    Concurs de Procese Simulate de Drept Comercial

    In data de 23 aprilie 2016 a avut loc faza interna a Concursului de Procese Simulate de Drept Comercial, organizat de catre colegii nostri de la Facultatea de Drept, sub coordonarea doamnei conf.univ.dr. Luminita Tuleasca.

    In urma acestei etape s-au calificat doua echipe formate din studenti din anul III:
    • Chirita Oana;
    • Chindris Maria;
    • Arba Diana;
    • Tomacinschi Elena;
    • Pasculescu Naila;
    • Iunker Ana;
    • Olteanu Alin;
    • Rosca Veniamin.

    In data de 2 iulie 2016 va invitam sa ii sustinem pe finalisti in faza inter-universitara, incepand cu ora 10:00, la Tribunalul Bucuresti, unde vor intra in competitie cu studenti de la Universitatea Nicolae Titulescu si Universitatea Valahia.

    Le dorim mult succes si "fie ca cel mai bun sa castige"!


    Apasati pentru varianta marita




    IUNIE 2016

    Conferinta "Recent Development in the Romanian-Korean Economic Relations"

    Centrul de Studii Romano-Coreene va organiza in parteneriat cu KOTRA Bucuresti, conferinta "Recent Development in the Romanian-Korean Economic Relations".
    Evenimentul va avea loc joi, 2 iunie 2016, incepand cu ora 10:00, la Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.

    In programul conferintei vom regasi urmatoarele prezentari:
    • Mr. Kil-Beom Lee, Director of KOTRA Bucharest - Current & Future Economic Cooperation
    • Ms. Minjeong Kim, Deputy Director of KOTRA Bucharest - The Overview on Korean Economy Today
    • Ms. Sabina Stirb, CSR Manager Samsung Electronics - Successful Marketing Story in Romania
    • Mr.Chung Hee Han, Manager of PSM Team Doosan IMGB - Successful Investment Story in Romania
    • Ms. Gabriela Baicu, Senior Business Consultant - Characteristics of the Romanian Business Environment
    • Prof. Florin Bonciu, PhD Romanian - American University - Foreign Investments in Romania
    Asteptam confirmarea participarii dumneavoastra la adresa de e-mail:
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Concursul National de Drepturile Omului si Migratie, editia a III-a

    Centrul de Drepturile Omului si Migratie din cadrul Universitatii Romano-Americane organizeaza cea de a III-a editie a "Concursului National de Drepturile Omului si Migratie", ce va avea loc in perioada 27 - 30 iunie 2016, in Bucuresti.

    Concursul are ca obiectiv general incurajarea studentilor si masteranzilor interesati de dezvoltarea aptitudinilor practice de a se implica in identificarea si solutionarea unor probleme juridice de drepturile omului si migratie, intr-un mediu simulat. Concursul promoveaza valorile etice fundamentale, spiritul de fair-play, competitivitatea, munca in echipa si comunicarea interpersonala.
    Probele Concursului au caracter stiintific, aplicativ, socio-educativ si juridic.

    Participarea la Concurs este complet gratuita si deschisa tuturor celor interesati de aceasta activitate - studenti sau masteranzi inscrisi la o institutie de invatamant superior de stat sau particular, din tara sau strainatate.
    Se vor acorda burse de participare pentru cazare precum si premii pentru cel mai bun student si cea mai buna echipa. Premii speciale suplimentare vor fi oferite de catre partenerii Concursului:
    • Premiul "Respect for the Rule of Law" - oferit de Ambasada Statelor Unite la Bucuresti celei mai bune echipe în acest domeniu
    • Premiul "Equality for All" - oferit de Ambasada Regatului Tarilor de Jos la Bucuresti
    • Premiul "The Rights of Migrants"- oferit de Ambasada Republicii Federale Germania si Organizatia Internationala pentru Migratie
    • Premiul "The Rights of Refugees"- oferit de Inaltul Comisariat ONU pentru Refugiati
    • Premiul "Eradication of Organised Crime" - oferit de Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord


    Participarea la Concurs presupune parcurgerea urmatorilor pasi:
    1. inscrierea la Concurs - se face prin completarea documentelor prevazute la sectiunea Inscriere si transmiterea lor organizatorilor. Pana cel tarziu in data de 23 iunie 2016 trebuie trimise documentele de inscriere scanate, catre adresa de posta electronica [email protected]. Pana cel tarziu in data de 27 iunie 2016 documentele trebuie aduse in original organizatorilor.

    2. parcurgerea individuala a pregatirii online prin consultarea materialelor didactice si a bibliografiei recomandate (1 - 27 iunie 2016);

    3. participarea studentilor si masteranzilor la cursurile intensive organizate in cadrul Concursului, desfasurate in incinta Universitatii Romano-Americane (27-28 iunie). Participantii pot primi burse care constau in acoperirea cheltuielilor de cazare - in functie de nevoile acestora, pe toata perioada concursului;

    4. selectarea participantilor pentru etapa practica a Concursului pe baza punctajului obtinut la testul stiintific organizat dupa perioada de pregatire online si "in clasa" (29 iunie);

    5. premierea celor mai bune echipe si a celor mai buni studenti. Toti participantii vor primi diplome de participare, iar cel mai bun student si cea mai buna echipa in competitie vor fi premiati. Partenerii Concursului vor oferi premii speciale celor mai bune echipe in competitie, pe domeniile lor de interes (30 iunie).


    Apasati pentru varianta marita

    Christian Dior PARFUMS - stagii de practica

    Christian Dior PARFUMS anunta urmatoarele stagii de practica pentru vara 2016 (18 iulie - 18 octombrie):
    • Marketing - PR
    • Marketing - Trade Marketing
    • Category Management
    • Primary Accounting

    Prezentarea posturilor are loc joi, 16 iunie 2016, ora 13:30 in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.
    Inscrierile se fac la http://bit.ly/1Ph7RAA.

    Candidatii ideali dau dovada de creativitate, spirit antreprenorial si excelenta in executie.
    Va rugam sa veniti cu CV-ul, indicand unul sau mai multe internship-uri pentru care aplicati, in ordinea preferintelor.


    Apasati pentru varianta marita

    Masa rotunda "Responsabilitatea sociala corporativa - viitorul dezvoltarii sustenabile in afaceri"

    Facultatea de Economia Turismului Intern si International din cadrul Universitatii Romano-Americane, in parteneriat cu Hotelul Cismigiu Bucuresti organizeaza in data de 22 iunie 2016, in Sala Senatului, incepand cu ora 10:30, masa rotunda "Responsabilitatea sociala corporativa - viitorul dezvoltarii sustenabile in afaceri".

    Masa rotunda isi propune sa realizeze o punte de legatura intre specialistii in responsabilitate sociala corporativa (CSR), ONG-uri si hoteluri independente, pentru a creste gradul de constientizare privind integrarea practicilor de responsabilitate sociala corporativa in obiectivele companiei.


    Apasati pentru varianta marita

    Christian Dior PARFUMS - stagii de practica

    Christian Dior PARFUMS anunta urmatoarele stagii de practica pentru vara 2016 (11 iulie - 11 octombrie, cu o saptamana de concediu):
    • Marketing - PR
    • Marketing - Trade Marketing
    • Category Management
    • Primary Accounting


    Candidatii ideali dau dovada de creativitate, spirit antreprenorial si excelenta in executie.
    Aplicatiile pot fi trimise pana pe data de 24 iunie la adresa de email: [email protected]
    In email se vor mentiona, in ordinea preferintelor, doua departamente. Nu uitati sa atasati CV!


    Apasati pentru varianta marita

    Responsabilitatea sociala corporativa - Viitorul dezvoltarii sustenabile in afaceri

    Miercuri, 22 iunie 2016 a avut loc masa rotunda cu tema "Responsabilitatea sociala corporativa - Viitorul dezvoltarii sustenabile in afaceri", eveniment organizat de Facultatea de Economia Turismului Intern si International din cadrul Universitatii Romano-Americane, in parteneriat cu Hotel Cismigiu.
    Evenimentul a avut loc in Sala Senatului a Universitatii Romano-Americane, Bd. Expozitiei, nr. 1B, sector 1, Bucuresti.

    Masa rotunda a fost moderata de domnul Florin Bonciu, profesor la Universitatea Romano-Americana si doamna Cristina Balan, Managing Partner al CSR BootIQ.

    Aceasta initiativa a avut drept scop cresterea gradului de constientizare privind necesitatea integrarii practicilor de responsabilitate sociala in obiectivele companiilor din industria hoteliera autohtona si nu numai, precum si consolidarea dialogului si puntilor de legatura dintre expertii in domeniul CSR si companii. In acest scop, dupa discutarea unor concepte cheie proprii domeniului si a beneficiilor adoptarii unor programe etice eficiente de CSR, in prima sectiune a manifestarii, in cea de a doua sectiune s-au facut prezentarile unor proiecte ample de succes in domeniul de interes, cu impact rasunator atat in Romania cat si peste hotare. In cadrul dezbaterilor, participantii si-au exprimat dorinta si disponibilitatea de a colabora cu Facultatea de Economia Turismului Intern si International, in perspectiva organizarii unor actiuni similare, dar si a unor proiecte inter-institutionale. Nu in ultimul rand, manifestarea s-a bucurat de participarea si interesul studentilor Universitatii Romano-Americane, care si-au declarat entuziasmul pentru deschiderea unor noi orizonturi de cunoastere si viziune.


    Apasati pentru varianta marita

    Festivitati de Absolvire 2016

    Universitatea Romano-Americana felicita toti absolventii promotiei 2016, atat pentru programele de studii de licenta, cat si de masterat, si va invita alaturi de ei pentru a marca in mod festiv incheierea unui important ciclu din viata acestora.

    Festivitatea de Absolvire 2016 se va concretiza sub forma de ceremonii festive si va reuni atat absolventii studiilor de licenta, cat si cei ai programelor de masterat.
    Pachetul de absolvire este asigurat de catre Universitate, fiind oferit GRATUIT studentilor. Acesta consta in:
    • Roba (se inchiriaza/imprumuta pe baza buletinului in ziua festivitatii din corpul B, etaj 1, salile 114 si 115);
    • Toca si esarfa personalizate;
    • Diploma onorifica de absolvire;
    • 2 DVD-uri (1 foto + 1 video) in carcasa dubla personalizata;
    • Cocktail;
    • Invitatie cadre didactice;
    • Flori si aranjamente florale.


    Festivitatile de absolvire se vor desfasura in Aula Magna, conform urmatorului program:
  • JOI, 7 IULIE 2016:
    - ORA 13:00 - Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale + Management-Marketing + Studii Economice Europene
    - ORA 16:00 - Informatica Manageriala
  • VINERI, 8 IULIE 2016:
    - ORA 12:00 - Drept
    - ORA 15:00 - Economia Turismului Intern si International



  • Apasati pentru varianta marita




    IULIE 2016

    Cursuri IATA

    Centrul IATA RAU organizeaza un nou curs IATA Foundation in perioada 13-29.10.2016 la Universitatea Romano-Americana, respectiv un curs IATA Consultant in perioada 31.10 - 06.11.2016.

    Inscrierile sunt deschise pana pe 29 Iulie 2016, in limita locurilor disponibile, iar examenul va avea loc in decembrie 2016.


    Apasati pentru varianta marita

    Scoala de vara de Drept Civil

    Societatea de avocati Oglinda&Asociatii organizeaza in parteneriat cu Universitatea Romano-Americana, un proiect destinat studentilor Facultatilor de Drept din cadrul Universitatii Romano-Americane si Universitatii din Bucuresti.

    Scoala de vara de Drept Civil reuneste, in perioada 18-22 iulie 21 dintre cei mai buni studenti ai celor doua universitati pe care sa ii implice in activitati practice specifice profesiilor juridice.
    Astfel, participantii vor lua parte la diferite training-uri unde vor afla cum se administreaza un dosar de instanta, cum se face o documentare pentru o speta, cum se pregatesc actele de procedura si cum se sustin pledoariile avocatilor in fata instantei, cum sa negocieze si sa redacteze contracte in limba engleza, precum si alte astfel de activitati.
    Scoala de vara se va incheia cu un proces simulat in care studentii vor avea deopotriva roluri de avocati si de judecatori, astfel incat sa poata pune in practica toate informatiile acumulate pe durata proiectului.

    Proiectul aflat la prima editie a fost foarte bine primit de studenti, motiv pentru care organizatorii isi propun sa continue traditia organizarii Scolii de vara an de an.
    Multumim pe aceasta cale tuturor celor implicati in asigurarea bunei desfasurari a evenimentului, invitatilor si participantilor. Cea mai practica Scoala de vara de Drept Civil este pe cale sa inceapa!
    BURSIERI - Studii gratuite!

    Universitatea Romano-Americana felicita toti bursierii de merit care au reusit sa se claseze pe primele 20% dintre locurile pozitiile aferente specializarii lor de studii.

    Conform metodologiei implementate de catre Universitatea Romano-Americana incepand cu anul universitar 2015-2016 pentru studiile universitare de licenta in limba romana, studenti integralisti clasati pe primele 20% dintre pozitiile specializarii la care sunt inscrisi, in ordinea descrescatoare a mediilor anuale, beneficiaza de bursa completa de studii.





    AUGUST 2016

    Cursuri IATA RAU

    Centrul IATA RAU organizeaza un nou curs IATA Foundation in perioada 17.10 - 2.11.2016 la Universitatea Romano-Americana, respectiv un curs IATA Consultant in perioada 3 - 10.11.2016.

    Inscrierile sunt deschise pana pe 16 septembrie 2016, in limita locurilor disponibile, iar examenul va avea loc in decembrie 2016.


    Apasati pentru varianta marita



    Apasati pentru varianta marita




    SEPTEMBRIE 2016

    Atelier de Leadership Moral - Valori si Cultura Organizationala

    Cea de-a XI-a editie a Atelierelor de Leadership Moral, va avea loc pe data de 5 octombrie 2016, ora 17.00 - 19.00, in Aula Magna a Universitatii Româno-Americane, Bulevardul Expozitiei, nr. 1 B, Sector 1, Bucuresti.

    Seria de evenimente doreste sa promoveze in Romania ideea ca poti avea succes in afaceri daca esti etic, corect si onest.

    Fondatorii UMANager - Steven van Groningen, Silviu Hotaran, Septimiu Postelnicu si Wargha Enayati, patru dintre cei mai cunoscuti reprezentanti ai comunitatii de business din Romania - va invita la dezbaterea pe tema valorilor si a culturii organizationale.

    Alaturi de ei si-au confirmat participarea 3 vorbitori internationali:
    • Daniel Truran, General Director of EBBF (Ethical Business Building the Future), Co-founder of The Impact Hub Madrid Social Innovation Hub, Marketing and Events Director at B Lab Europe;
    • Valerie Davis, President of Lysistrata Incorporated, Executive Coach;
    • Ralph Blundell, Leadership Consultant, Executive Coach, Board member of EBBF (Ethical Business Building for Future).
    Evenimentul se va desfasura in limba engleza, fiind organizat si cu sprijinul Centrului de Oratorie si Dezbateri din cadrul Universitatii Romano-Americane.

    Surpriza editiei:
    5 dintre cei prezenti in sala pe data de 5 octombrie la cea de-a XI-a editie a Umanager vor avea ocazia sa castige prin tragere la sorti cate un bilet la Conferinta EBBF - Building Capacity din 6-9 octombrie, in valoare de 300 euro.
    Deschiderea anului universitar 2016-2017

    Universitatea Romano-Americana are placerea de a va invita la ceremoniile de deschidere a noului an universitar 2016-2017.

    Festivitatile vor avea loc conform urmatorului program:

    Luni - 3.10.2016
  • 10:00 - Deschiderea oficiala pe universitate, in Aula Magna
  • 12:30 - Facultatea de Management-Marketing, in Aula Magna
  • 12:30 - Facultatea de Studii Economice Europene, in Amfiteatrul 1
  • 12:30 - Facultatea de Economia Turismului Intern si International, in Amfiteatrul 2
  • 14:00 - Facultatea de Informatica Manageriala, in Aula Magna
  • 14:00 - Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale, in Amfiteatrul 1
  • 14:00 - Facultatea de Drept, in Amfiteatrul 2


  • Sunt invitati sa participe studenti, masteranzi, absolventi si familiile acestora, alaturi de cadre didactice, personal administrativ, reprezentanti ai partenerilor sociali, mediului de afaceri si mass media.



    OCTOMBRIE 2016

    Comemorare - ION SMEDESCU

    Universitatea Romano-Americana va comemora miercuri, 5 octombrie 2016, in capela universitatii, de la ora 10:30, 8 ani de la trecerea in eternitate a prof.univ.dr. Ion SMEDESCU, Presedinte-Fondator si Rector al Universitatii Romano-Americane.

    Studentii, cadrele didactice si intreaga comunitate academica a Universitatii Romano-Americane sunt invitati sa participe.


    Apasati pentru varianta marita

    Parteneriat URA - Globis MBA, Tokio

    Programul GLOBIS MBA din Tokyo, Japonia organizeaza un seminar de prezentare vineri, 7 octombrie, de la ora 15:00, in Sala Senatului Universitatii Romano-Americane.

    Programul GLOBIS este considerat cel mai important program de MBA din Japonia si cauta permanent candidati din diverse parti ale lumii pentru a creste gradul de diversitate. In cazul in care sunteti interesati de un program de MBA in Japonia acest eveniment este o importanta oportunitate de a intalni doi profesori din cadrul programului chiar in Bucuresti.
    Puteti participa la un curs demonstrativ sustinut de dl.Cristian Vlad, care va prezenta peisajul inovational din cadrul mediului corporatist japonez, cu accent pe strategie si avantaje competitive.

    In caz ca sunteti interesati va rugam sa va inregistrati online:
    https://www.globis-mba.jp/overseas-events/20161007-seminar-bucharest2
    Conferinta "The Moral Case for Inequality and Entrepreneurship"

    Centrul de Economie Politica si Afaceri Murray Rothbard in colaborare cu Institutul de Economie Mondiala va invita la conferinta "The Moral Case for Inequality and Entrepreneurship", sustinuta de catre cunoscutul economist american Yaron Brook, in data de 14 octombrie 2016, de la ora 11:00, la Sala Senatului din cadrul Universitatii Romano-Americane.

    Yaron Brook este director al Ayn Rand Institute si este coautorul (alaturi de Don Watkins) best-seller-ului "Free Market Revolution: How Ayn Rand's Ideas Can End Big Government". Impreuna au scris si cartea "Equal Is Unfair: America's Misguided Fight Against Income Inequality".

    Yaron Brook este gazda emisiunii The Yaron Brook Show, un BlogTalkRadio podcast transmis in direct in fiecare sambata, de la 11:30 am la 1:00 pm PT, precum si gazda emisiunii The Yaron Brook Show on AM560 Chicago, transmisa tot sambata, de la 2:00 to 3:00 pm PT.
    Speaker cu reputatie internationala, prezent in numeroase dezbateri, acesta a scris cu regularitate pentru reviste prestigioase precum Forbes, Wall Street Journal, USA Today, Investor's Business Daily si multe alte publicatii. Yaron Brook se afla in conducerea Ayn Rand Institute, Clemson Institute for the Study of Capitalism si CEHE (Center for Excellence in Higher Education). Este membru al Association of Private Enterprise Education si al Mont Pelerin Society.


    Apasati pentru varianta marita

    Selectii pentru echipa de baschet URAganii!

    Echipa de baschet masculin a Universitatii Romano-Americane - URAganii, organizeaza selectii pentru noi jucatori.

    Ai jucat baschet? Vino sa te intreci cu cei mai buni studenti din Romania!

    Program selectii:
    - Marti, 11 octombrie, ora 12:00, Sala Rapid (Calea Giulesti nr.18) - Joi, 13 octombrie, ora 12:00, Sala Rapid (Calea Giulesti nr.18)

    Persoana de contact:
    Ruxandra VILAG - coordonator echipa
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Cursuri cu profesori de la universitati partenere

    Universitatea Romano-Americana ofera din nou studentilor sai posibilitatea de a participa la o serie de cursuri extracurriculare, desfasurate integral in limba engleza si predate de reputati profesori de la universitati partenere de prestigiu din SUA si Europa.

    • Curs: Intercultural Communication
      Profesor: Nicholas Dima, Arizona, USA
      Program: 31 octombrie - 11 noiembrie 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Laborator 327

    • Curs: Global Business and the Sustainability Challenge
      Profesor: Nicholas Dima, Arizona, USA
      Program: 24 octombrie - 9 noiembrie 2016
      Orar: 16:30 - 19:00, Laborator 327

    • Curs: Introduction to several Topics in Financial Management
      Profesor: Seyed Mehdian, Michigan Flint University, USA
      Program: 7 - 11 noiembrie 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Laborator MBA

    • Curs: History of Espionage
      Profesor: Stephen Bowers, Liberty University, USA
      Program: 14 - 22 Noiembrie, 2016
      Orar: 9:00 - 12:00, Laborator MBA

    • Curs: Entrepreneurism
      Profesor: Kelly Masters Melton
      Program: 14 - 22 Noiembrie 2016
      Orar: 13:00 - 16:00, Laborator MBA

    • Curs: Romania - from Communism to Coca-Cola
      Profesor: Stephen Bowers, Liberty University, USA & Mihaela Istrate, RAU
      Program: 15 - 17 Noiembrie 2016
      Orar: 16:30 - 18:00, Laborator MBA


    Pentru mai multe detalii si informatii privind desfasurarea activitatilor vizitati site-ul nostru dedicat:
    guestcourses.rau.ro


    Informatii si inscrieri:
    Birou Programe Americane
    Etajul 3/305
    Tel. +4-021.202.95.09 / +4-0372.120.121
    Formular inscriere online: http://bit.ly/2e8orb9
    E-mail: [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Studiaza in SUA

    S-au lansat bursele in SUA prin programul Erasmus+.

    Candidatii selectati vor beneficia de scutire de taxa de studii la Universitatea partenera din SUA si, suplimentar, de un grant nerambursabil de aproximativ 3.700 Euro pentru o perioada de 4 luni (un semestru academic).

    Mai multe detalii aici.
    Burse INTEGRALE DE STUDII - anul 1

    Universitatea Romano-Americana felicita toti bursierii de merit, inmatriculati in anul 1 de studii, care au reusit sa se claseze pe primele 20% dintre locurile aferente specializarii lor de studii la programele de licenta, respectiv pe primele 10% dintre locurile aferente specializarii lor de studii la programele de masterat.

    Conform metodologiei implementate in anul universitar 2016-2017 de catre Universitatea Romano-Americana, pentru programele de studii universitare de licenta si masterat sustinute in limba romana, studentii clasati pe primele 20% dintre pozitiile specializarii lor de licenta si respectiv 10% dintre pozitiile specializarii de masterat, in ordinea descrescatoare a mediilor de admitere, beneficiaza de bursa completa de studii.

    Programe de studii de licenta *:

    Programe de studii de masterat:
    Felicitari tuturor merituosilor bursieri ai anului 1!


    Studentii care beneficiaza de burse de studii:
    - vor completa Contractul de bursa de studii (anexa 2) in termen de 5 zile de la data afisarii listei cu studentii bursieri; in caz de necompletare a contractului in termenul stabilit, studentul va pierde bursa se studii;
    - vor completa (daca este cazul) impreuna cu Contractul de bursa si Cererea de restituire a taxei de studii achitate (anexa 3) pentru a li se restitui, in termen de 10 zile de la data afisarii listei cu studentii bursieri, transa din taxa anuala de studii / taxa de studii anuala achitata deja pentru anul universitar respectiv. Cuantumul taxei de studii achitate se va restitui în lei - la cursul de schimb leu/euro comunicat de BNR in ziua anterioara celei in care studentul a efectuat plata, calculul ratei de schimb facandu-se la cursul valutar cotat cu 4 (patru) zecimale - prin virament bancar, in contul bancar, deschis la BRD, mentionat de student in Cererea de restituire a taxei de studii achitate.
    Contractul de bursa de studii (anexa 2) si Cererea de restituire a taxei de studii achitate (anexa 3) sunt disponibile la Casieria Universitatii.


    * Studentii anului I, studii universitare de licenta, mentionati in cadrul listelor fara a avea precizate atat nota la proba scrisa cat si media de admitere sunt olimpici nationali, fiind admisi conform procedurii specifice.
    Stagii de practica - Christian Dior Parfums

    Prestigioasa companie CHRISTIAN DIOR PARFUMS anunta noi stagii de practica pentru studentii Universitatii Romano-Americane.

    Stagiile de practica se vor desfasura in perioada noiembrie 2016 - ianuarie 2017 si vizeaza urmatoarele pozitii:
    • PR & Training
    • Sell Out & Retail
    • Trade Marketing

    Detalii complete despre activitatile specifice fiecarui stagiu de practica - click aici.
    Candidatii ideali dau dovada de creativitate, spirit antreprenorial si excelenta in executie.

    Prezentarea stagiilor de practica va avea loc joi, 20 octombrie 2016, de la ora 15:00 in Sala Senatului URA.
    Alaturi de reprezentantii Christian Dior Parfums vor fi prezenti si studentii URA care au participat la stagiile de practica din vara 2016 si care va pot oferi mai multe informatii despre experienta lor din cadrul companiei.

    Va rugam sa veniti la prezentare cu CV-ul, indicand unul sau mai multe stagii de practica pentru care aplicati, in ordinea preferintelor.
    Inscrierile se fac pana cel tarziu miercuri, 19 octombrie 2016, ora 16:00, prin completarea formularului online.


    Apasati pentru varianta marita

    Cursuri extracurriculare de limbi straine

    Departamentul de Limbi Straine din cadrul Universitatii Romano-Americane organizeaza cursuri intensive pentru limbile: engleza, franceza, germana, spaniola si italiana.

    • Nivel "incepatori": la finalul modulului cursantii vor dobandi competente de nivel A1/A2, conform Cadrului European de Referinta pentru Limbi Straine.
    • Nivel "intermediar": la finalul modulului cursantii vor dobandi competente de nivel B1/B2, conform Cadrului European de Referinta pentru Limbi Straine.

    Durata: fiecare modul cuprinde 30 ore, fiind organizate cate 3 ore pe saptamana in perioada 7.11.2016 - 31.01.2017.

    Taxa de studii: 400 lei/modul.

    La aceste cursuri extracurriculare se poate inscrie oricine doreste sa obtina o certificare de limba straina, indiferent daca studiaza sau nu la Universitatea Romano-Americana sau daca a absolvit deja sau nu cursurile universitare de licenta sau masterat.

    Inscrierile preliminare se fac prin intermediul formularului de inscriere online, cel mai tarziu pana pe 7.11.2016, urmand a se depune la Departamentul de Limbi Straine dovada platii modulului de limba straina (chitanta), cel mai tarziu cu o zi inainte de inceperea cursului.

    Pentru mai multe informatii va rugam sa va adresati Departamentului de Limbi Straine prin posta electronica [email protected] sau la telefon +4-0372.120.168.


    Apasati pentru varianta marita

    Stagii de practica - Douglas

    Daca vrei sa afli ce inseamna o cariera in retailul de beauty, ti-am pregatit oportunitatea perfecta: oferim stagii de practica in departamentele MARKETING, COMERCIAL si FINANCIAR.


    Apasa pentru a mari

    Duke of Edinburgh's International Award

    Programul The Duke of Edinburgh's International Award este:
    • deschis tuturor tinerilor cu varsta cuprinsa intre 14-24 ani, indiferent de mediul de provenienta.
    • non-competitiv, placut, voluntar si un program echilibrat care necesita un efort sustinut de-a lungul parcurgerii sale.
    • ofera un cadru de educatie nonformala care este complementar educatiei formale sau care ofera un substitut acolo unde oportunitatile formale nu sunt disponibile.
    • un program care ofera posibilitatea tinerilor sa isi demonstreze dezvoltarea personala si progresul realizat intr-un cadru recunoscut international.
    Programul The Duke of Edinburgh's International Award este un lider mondial intre programele pentru tineri, in care acestia vor avea parte de experiente si prietenii noi, de care isi vor aminti tot restul vietii si in care isi vor descoperi talentele.

    Inscrierile se realizeaza prin intermediul unui formular online, pana pe 31 octombrie 2016.
    Mai multe detalii aici.


    Apasa pentru a mari

    Campionatul de Fotbal - RAUSportCenter

    In perioada 29 - 30 octombrie 2016, la Baza Sportiva URA, se va desfasura Campionatul de Fotbal RAUSportCenter.

    Se vor acorda premii pe echipe si premii individuale.
    Inscrieri: 0754-812.432, dl. George Chiturlas




    Apasa pentru a mari

    Dezbaterea publica "Educatie financiara: Sa vorbim despre viitor!"

    In data de 1 noiembrie 2016, ASF impreuna cu Universitatea Romano-Americana, Institutul de Studii Financiare si Institutul de Economie Mondiala al Academiei Romane organizeaza dezbaterea publica "Educatie financiara: Sa vorbim despre viitor!".

    In cadrul acestui eveniment ne propunem sa analizam necesitatea adoptarii unei viziuni pe termen lung in ceea ce priveste educatia financiara si formarea profesionala si ne-am bucura daca ati accepta sa contribuiti in cadrul acestui forum de discutii.

    Evenimentul va avea loc in data de 1 noiembrie 2016, la sediul Universitatii Romane-Americane (Bd. Expozitiei, Nr.1B, sector 1, Bucuresti), incepand cu ora 9:00. Agenda acestui dialog deschis tuturor partilor implicate isi propune sa ofere o privire de ansamblu asupra:
    • situatiei actuale a sistemului educational, din perspectiva tuturor partilor implicate,
    • nevoilor existente de educatie financiara, izvorate din nevoia de a cunoaste pentru a imbunatatii nivelul bunastarii viitoare,
    • posibilitatilor de crestere a nivelului incluziunii financiare viitoare,
    • modalitatilor concrete, moderne, de implementare a unor sisteme de educatie financiara.
    Organizatori:
    Autoritatea de Supraveghere Financiara
    Universitatea Romano-Americana
    Institutul de Economie Mondiala al Academiei Romane
    Institutul de Studii Financiare.

  • Agenda dezbatere


  • Va rugam sa ne transmiteti confirmarea participarii la eveniment pana la data de 30 octombrie, la adresa de mail:
    [email protected]


    Apasa pentru a mari

    Conferinta "The Importance of Business Ethics and Etiquette in Doing Business in Asia"

    Facultatea de Management-Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane are placerea de a va invita la conferinta "The Importance of Business Ethics and Etiquette in Doing Business in Asia", sustinuta de catre renumitul profesor Kim Fam de la Victoria University of Wellington din Noua Zeelanda, in data de 4 noiembrie 2016, in intervalul orar 11:00 - 12:00, la sala 328, etaj 3.

    Intalnirea se doreste a fi un bun prilej pentru schimbul de idei si identificarea de oportunitati de cercetare.
    Noi cursuri IATA

    Centrul IATA RAU organizeaza un nou curs IATA Consultant in perioada 10 - 16.01.2017 la Universitatea Romano-Americana, respectiv un curs IATA Foundation in perioada 17.01 - 02.02.2017.

    Inscrierile sunt deschise pana pe 25 Noiembrie 2016 (pentru Foundation), respectiv 15 Decembrie 2016 (pentru Consultant) in limita locurilor disponibile, iar examenul va avea loc in Martie 2017.


    Apasa pentru a mari



    Apasa pentru a mari




    NOIEMBRIE 2016

    Campionatul de Minifotbla RAUSportCenter

    Prima editie a Campionatului de Minifotbal RAUSportCenter s-a incheiat cu succes. Au fost 8 echipe, 8 echipe cu daruire, cu dorinta de a castiga fiecare meci, o dorinta care s-a vazut pe chipul fiecarui jucator.

    Din Grupa 1, cot la cot au mers in semifinale cei de la United Berceni si FC Callatis, iar din Grupa 2 au mers mai departe cei de la Atletico Baneasa si FC Tiki Taka.
    Prima semifinala i-a pus fata in fata pe cei de la United Berceni cu echipa Tiki Taka, Berceni-ul castigand detasat. A doua semifinala a fost o disputa foarte stransa intre cei de la FC Callatis si Atletico Baneasa - Callatis i-a invins in final pe cei de la Baneasa cu scorul de 2-0.
    Locul 3 a fost castigat de catre cei de la Baneasa, in finala mica disputata in fata celor de la Tiki Taka.

    Finala putem spune ca fost una demna de o finala de nivel mondial. FC Callatis a reusit sa inscrie 2 goluri, dar baietii din Berceni ne-au confirmat ca 2-0 este cel mai periculos scor, ei reusind sa intoarca meciul in repriza a 2-a, egaland la 2 in ultimele faze ale meciului.
    S-a ajuns la penalty-uri, acolo unde portarul echipei United Berceni a reusit sa apere 2 lovituri de la punctul cu var, trimitand cupa in Berceni.

    In afara de echipa castigatoare, au mai fost premiati de catre una dintre legendele fotbalului romanesc, Ilie Dumitrescu:
    Golgheterul Campionatului: 9 Goluri - Dani (United Berceni)
    Portarul Campionatului: Vlad Costin (United Berceni)
    Cupa Fair-Play: FC Tiki Taka

    Felicitari castigatorilor, felicitari tuturor echipelor care au jucat si va asteptam la editia urmatoare - una care speram sa aduca la start si mai multe echipe participante.
    Nu in ultimul rand, felicitari si organizatorilor direct implicati in acest proiect, cei care au facut posibil acest eveniment, studentii Universitatii Romano-Americane de la Facultatea de Management-Marketing, George Chiturlas si Florin Nita.


    Apasati pentru varianta marita


    Apasati pentru varianta marita

    Conferinta Nationala de Insolventa - Incidenta penalului in insolventa

    Suntem o societate tanara, conflictuala si fluctuanta.

    Inca din facultate suntem impartiti pe categorii, definiti si delimitati - civilisti/comercialisti si, in contrapondere, penalisti. Prapastia dintre categorii nu se micsoreaza in timp, dimpotriva, luptam tot mai inversunat, fiecare pentru tabara noastra, fara sa ridicam privirea.
    Protejati sub dezideratul interesului public, penalistii omit, uneori, consecintele reale ale aplicarii institutiilor penale in procedura insolventei. Noua, profesionistilor in acest domeniu, ne raman intrebarile si blocajele decizionale:
    • Sunt masurile preventive (interdictia initierii/suspendarii procedurii de dizolvare/lichidare) compatibile cu o procedura al carei scop declarat este recuperarea pasivului?
    • Ce se intampla intr-o procedura de insolventa in care s-a dispus interdictia initierii procedurii de dizolvare/lichidare? Ramanem indefinit in perioada de observatie sau intr-o reorganizare demult esuata?
    • Cum suspendam o procedura de dizolvare sau lichidare a persoanei juridice? Cine o reprezinta in procedura si in relatiile cu tertii? Cine este ordonator de plati?
    • Cum isi mai exercita administratorul/lichidatorul judiciar atributiile intr-o procedura suspendata, fara organe colective ale creditorilor si fara posibilitatea de decizie a judecatorului sindic?
    • Cum isi exercita judecatorul-sindic atributiile? Ce facem? Suspendam atributiile de legalitate ale judecatorului-magistrat?
    • Ce facem in cazul instituirii unui sechestru penal in vederea confiscarii asupra intregului patrimoniu al debitoarei?
    • Poate un sechestru asigurator penal care apara o incertitudine ce ar putea deveni posibila sa blocheze o certitudine (executarea unui drept de creanta)?
    Dezactivand procedura de insolventa, care este, inainte de toate, un fenomen economic in miscare, si asteptand solutionarea procesului penal, mai putem repara ulterior consecintele?

    Pentru a raspunde acestor intrebari pe care, invariabil, ni le punem cu totii, indiferent de partea pe care ne situam, va invitam sa gasim solutii pentru deblocarea situatiilor dificile generate de controversele privind aplicarea legii, impreuna cu specialisti reputati din materia insolventei, in zilele de 3 si 4 noiembrie 2016 la Universitatea Romano-Americana (Bucuresti, Bd. Expozitei nr. 1B, sector 1).
    Evenimentul este organizat de Institutul National pentru Pregatirea Practicienilor in Insolventa (I.N.P.P.I.), in parteneriat cu Institutul National al Magistraturii si Universitatea Romano-Americana.

    Detalii pe: INPPI - Conferinta Nationala de Insolventa - Incidenta penalului in insolventa. Bucuresti, 3-4 Noiembrie 2016


    Apasati pentru varianta marita

    Eveniment de Recrutare a Absolventilor

    Universitatea Romano-Americana este onorata sa lanseze invitatia de participare la un Eveniment de Recrutare a Absolventilor, care va avea loc in data de 3 noiembrie 2016, ora 14:00, in Sala 426.

    Suntem onorati sa avem ca invitati speciali reprezentantii Hilton Hotels and Resorts: Bjorn Olthof, Manager Graduate Recruitment for Europe, Middle East & Africa, Talent Acquisition; Aykut Korkmaz, General Manager Athenee Palace Hilton Bucharest and Mihaela Petrache, Human Resources Director, Athenee Palace Hilton Bucharest.

    Agenda evenimentului cuprinde o prezentare succinta a domnului Olthof, axata pe tematica de mai jos, urmata de o sesiune de intrebari si raspunsuri:
    • Noi suntem Hilton, noi suntem ospitalitatea - o scurta prezentare
    • O luma a oportunitatilor: inovare, cultura, promisiunea noastra catre membrii echipei noastre
    • Stagii de practica la nivel de hotel si corporatie
    • Programe de dezvoltare a absolventilor
    • Recompense importante
    • Luna de serviciu global
    Suntem nerabdatori sa aruncam, alaturi de dumneavoastra, o privire asupra noilor tendinte si oportunitati de pe piata muncii si sa schimbam idei pe aceste teme.

    Contact:
    Patricia Dodu, Lector
    E-mail: [email protected]
    Telefon: 0722547662

    Alexandra Marginean, Lector
    E-mail: [email protected]
    Ateliere de Dezvoltare Personala prin Teatru

    Din categoria activitatilor extracurriculare, Studioul de Teatru al Universitatii Romano-Americane organizeaza Ateliere de Dezvoltare Personala prin Teatru.

    Participantii vor avea acces la perspective inedite asupra procesului de comunicare, controlului emotiilor, lucrului in echipa, sincronizarii abilitatilor fizice cu cele intelectuale, precum si asupra exprimarii dezinvolte si increderii in sine.
    Inscrierile se fac pana pe 20 noiembrie 2016 prin intermediul urmatorului formularul online:
    http://bit.ly/2fE9fq3

    Pentru mai multe detalii sau informatii in acest sens, va rugam sa ne contactati prin email la:
    [email protected]


    Apasati pentru varianta marita

    Balul Bobocilor 2016

    Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana (CS-URA) va invita la Balul Bobocilor 2016! Balul va avea loc pe 22 noiembrie 2016, incepand cu ora 21:00, in Kristal Glam Club.


    Apasati pentru varianta marita

    Conferinta "Marketing in Eastern and Central Europe"

    Facultatea de Management-Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane are placerea de a va invita la conferinta "Marketing in Eastern and Central Europe", sustinuta de catre renumitul profesor Laszlo Jozsa de la Universitatea "Szechenyi Istvan" din Gyor, Ungaria, in data de 8 noiembrie 2016, in intervalul orar 15:30 - 16:30, la sala 328, etaj 3.
    ACCELERATE YOUR CAREER - eveniment in parteneriat cu ACCA

    Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale din cadrul Universitatii Romano-Americane are placerea sa va invite, in data de 10 noiembrie 2016, sa participati la evenimentul ACCELERATE YOUR CAREER, unde va fi prezentat Sistemul de Burse Accelerate, prin intermediul caruia studentii pot beneficia de anumite facilitati in demersul lor de obtinere a certificarii ACCA.

    Evenimentul va avea loc la ora 18:00 in Sala Senatului, sub egida si cu participarea reprezentantilor ACCA Global si ACCA Romania.
    Atelierul Digital

    Specialistii Google vin la Universitatea Romano-Americana pentru a discuta cu tine despre tehnicile si uneltele de promovare online si nu numai.
    Participa gratuit la "Atelierul Digital" - joi, 24 noiembrie 2016, de la ora 15:00, in sala 017 (corp B, parter).

    Evenimentul presupune o serie de cursuri gratuite livrate de traineri certificati Google, care au ca tinta tinerii, indiferent de facultate, profil sau ocupatie. Cursul este introductiv, are o durata de aproximativ 3-4 ore si acopera urmatoarele subiecte:
    • Obiectivele si strategia unei afaceri online;
    • Cum creezi si promovezi un website;
    • SEO si SEM;
    • Web Analytics;
    • Programe de Afiliere;
    • Social Media;
    • Web Marketing.


    FACEBOOK EVENT

    Dupa cursul offline, participantii pot continua cursul online fara taxa, iar dupa parcurgerea a 23 de module de invatare pot da examenul in urma caruia vor putea obtine certificarea aprobata de Google si IAB Europa si recunoscuta de toti angajatorii din Uniunea Europeana.

    Locurile sunt limitate.
    Inscrieri >> www.atelieruldigital.com

    Evenimentul este organizat de Fundatia Leaders, cu sustinerea Google Romania si in colaborare cu Universitatea Romano-Americana.
    Deschiderea cursurilor extracuriculare intensive de limbi straine

    Departamentul de Limbi Straine din cadrul Universitatii Romano-Americane anunta deschiderea oficiala a cursurilor extracurriculare de limbi straine:
    • Engleza - joi, 10 noiembrie 2016, ora 16.30, in sala 419
    • Germana - joi, 10 noiembrie 2016, ora 16.30, in sala 326

    Conferinta MLIBCW

    Avem deosebita placere de a va invita in perioada 10 - 11 noiembrie la o noua editie a Conferintei Internationale MANAGEMENT, LEADERSHIP AND INNOVATION TOWARDS A BETTER CHANGING WORLD, eveniment organizat in parteneriat cu BBA INSEEC - Ecole de Commerce Europeenne (FRANCE), FONTYS University of Applied Sciences (NETHERLANDS) si VARNA University of Management (BULGARIA).

    In decursul celor doua zile ale evenimentului, reprezentanti internationali ai mediului academic (Varna University of Management - Bulgaria, Duke University - USA), precum si specialisti din mediul de business (Aviation East – Romania, Regional Air Suport – Romania) vor raspunde provocarii de a dezbate ultimele tendinte si perspective din domenii precum aviatia, turismul, inovatiile tehnologice, interculturalitatea, internationalizarea educaaiei etc.

    Deschiderea evenimentului va avea loc joi, 10 noiembrie, la ora 10:30, la Sala Senatului.
    Mai multe detalii regasiti pe site-ul conferintei:
    http://mlibcw.rau.ro
    Proiect Universitatea Antreprenoriala

    Universitatea Romano-Americana participa la proiectul Universitatea Antreprenoriala 2016-2018, organizat de Junior Achievement Romania.

    Pe aceasta cale, va invitam sa completati, pana pe 20 noiembrie, un chestionar online, accesand adresa pentru grupul dedicat universitatii:
    https://heinnovate.eu/group-invitation/MmlCcHVqRWh3M3pta0FhQW1od1B3Zz09

    Astfel, veti contribui la auto-evaluarea independenta a universitatii, in legatura cu identificarea nevoilor privind intraprenoriatul si antreprenoriatul la nivelul institutiei.
    Proiectul Universitatea Antreprenoriala are ca scop sprijinirea institutiilor de invatamant superior in dezvoltarea abordarilor antreprenoriale si intraprenoriale, la nivel de management, in relatie cu comunitatea de business, precum si a educatiei antreprenoriale si pregatirii dinamice pentru piata de munca a studentilor.

    Intr-o prima etapa, proiectul implica folosirea pentru uzul intern al universitatii, de catre stakeholderii universitatii (personal administrativ, profesori, studenti, companii partenere, asociatii studentesti) a instrumentului HEInnovate, dezvoltat de Comisia Europeana si OECD. HEInnovate este un instrument de auto-evaluare conceput pentru a oferi institutiilor de invatamant superior recomandari, idei si inspiratie pentru gestionarea eficienta a schimbarilor institutionale si culturale. Peste 450 de institutii de invatamant superior din Europa au utilizat HEInnovate.
    Ulterior, in a doua etapa, urmeaza ca rezultatele auto-evaluarii sa fie valorificate local pentru dezvoltarea de instrumente proprii pentru personalul administrativ si managementul universitatii, a unor cursuri de antreprenoriat specifice profilului universitatii si comunitatii.

    Va multumim pentru sprijin si va rugam sa completati chestionarul, urmand indicatiile din documentele de aici, pana pe 20 noiembrie 2016.


    Apasati pentru varianta marita

    Conferinta MLIBCW-2016

    In perioada 10-11 Noiembrie 2016, Universitatea Romano-Americana a organizat o noua editie a conferintei internationale "MANAGEMENT, LEADERSHIP AND INNOVATION TOWARDS A BETTER CHANGING WORLD", eveniment organizat in parteneriat cu BBA INSEEC - Ecole de Commerce Europeenne (Franta), FONTYS University of Applied Sciences (Olanda) si VARNA University of Management (Bulgaria).

    Reprezentanti ai mediului academic din Romania si din strainatate, precum si specialisti din mediul de business au raspuns provocarii de a dezbate noile tendinte si abordari din domenii precum aviatia, turismul, inovatiile tehnologice, interculturalitatea, strategiile de marketing in secolul 21 sau internationalizarea educatiei.

    Prima zi a conferintei (10 Noiembrie) a fost dedicata prezentarii rezultatelor cercetarii stiintifice si dezbaterilor pe marginea subiectelor abordate. Stanislav Ivanov (Varna University of Management), Ruxandra Brutaru (Aviation East), Darla Deardorff (AIEA/Duke University USA) si Radu Grigoroiu (Regional Air Suport) au fost invitatii speciali ai evenimentului. Prezentarile acestora au deschis dezbaterile privind tendintele in arhitectura noilor generatii de aeronave, importanta sistemelor de management al destinatiei, in special a DMC (Destination Management Companies). Evolutia tehnologiei si noile trenduri au reprezentat si de aceasta data un subiect de interes, fiind evidentiata orientarea societatii catre automatizarea proceselor si introducerea roboticii in tot mai multe domenii.
    Noutatea acestei editii a conferintei a fost deschiderea unei noi sectiuni referitoare la Internationalizarea educatiei. Interventia prin Skype a invitatei speciale, Darla Deardorff, a accentuat necesitatea internationalizarii educatiei, fiind oferite sugestii de implementare a strategiilor de internationalizare si de pregatire a interactiunilor interculturale.
    In cea de-a doua zi a conferintei (11 Noiembrie) a avut loc atelierul "Bridging the Gap between Education and Business in Aviation", sustinut de Elena Ene (Safety & Quality Manager, Romanian Airport Services) si destinat studentilor. Acestia au discutat despre provocarile si oportunitatile oferite de domeniul transporturilor aeriene si au aflat detalii importante despre procesul de recrutare specific domeniului.
    La eveniment au participat aproximativ 100 de persoane din mediul academic si de business, precum si studenti si absolventi.


    Apasati pentru varianta marita

    Echipa Electronic Arts Romania vine alaturi de studentii URA

    Va asteptam miercuri, 23 noiembrie 2016, ora 11:30, in Aula Magna pentru o intalnire echipa Electronic Arts Romania.

    Partenerii nostri de la EA vor prezenta oportunitatile pe care le pot oferi studentilor Universitatii Romano-Americane si apoi vor dialoga si raspunde tuturor intrebarilor participantilor.


    Apasati pentru varianta marita

    Aniversare - 20 de ani de la prima promotie de absolventi URA!

    Faci parte din prima generatie de absolventi URA, din anul 1996?
    Te asteptam pe 23 noiembrie, ora 18:00, in Aula Magna, sa sarbatorim cei 20 de ani trecuti de la momentul absolvirii.

    Nu uita sa confirmi prezenta la adresa de email:
    [email protected]
    si sa ne lasi un numar de telefon la care te putem contacta pentru eventualele comunicari legate de eveniment.


    Apasati pentru varianta marita

    Spectacol de Craciun - 2016

    Traditionalul Spectacol de Craciun, dedicat copiilor cadrelor didactice si angajatilor Universitatii Romano-Americane, se va desfasura anul acesta, pe 12 decembrie, incepand cu ora 11:00, in foayerul de la parterul corpului B.


    Apasati pentru varianta marita

    2 decembrie 2016 - zi libera

    Universitatea Romano-Americana anunta toti membri comunitatii academice (studenti, cadre didactice, personal administrativ) ca ziua de 2 decembrie 2016 este zi libera, conforma cu hotararea guvernului Romaniei.

    Va rugam sa verificati sectiunea ORARE (licenta / master) pentru reprogramarile activitatilor din data respectiva.
    Conferinta "Marketing vs Revenue Management"

    Facultatile de Management-Marketing si Economia Turismului Intern si International din cadrul Universitatii Romano-Americane au placerea de a va invita la conferinta "Marketing vs Revenue Management" in data de 28 noiembrie 2016, ora 17:00, la Sala Senatului.

    Acest demers de cooperare al celor doua facultati are ca scop interactiunea cu mediul de afaceri pe teme de actualitate si bune practici din domeniile "marketing" si "revenue management" in domeniul serviciilor. Lucrarile conferintei se desfasoara in limba romana.
    Balul Bobocilor 2016 - UPDATE!

    Clubul Studentilor din Universitatea Romano-Americana (CS-URA) va invita la Balul Bobocilor 2016!

    In urma unor modificari organizatorice, balul va avea loc pe 6 decembrie 2016, incepand cu ora 20:00, in Club Player.


    Apasati pentru varianta marita

    Proiect comun ATC URA - Regional Air Suport

    In perioada 17-23 noiembrie 2016 s-a derulat un nou proiect in cadrul parteneriatului dintre Centrul de Training IATA al Universitatii Romano-Americane si compania Regional Air Suport.
    Studentii URA au fost implicati in promovarea celei mai noi rute Air Moldova, Bucuresti - Chisinau, care va fi lansata la data de 19 decembrie 2016.

    Studentii au participat la o sesiune de training condusa de Dl. Dorin Ivascu (Regional Air Suport) si de Dl. Sergiu Manea (Air Moldova), pentru a se familiariza cu produsele si serviciile oferite de companie. Pe durata proiectului, fiecare student a avut misiunea de a promova Air Moldova atat in cadrul Targului de Turism al Romaniei, care s-a desfasurat la Romexpo, precum si in mediul online, pe retelele de socializare.
    In cadrul intalnirii finale, studentii au prezentat propriile strategii de promovare, iar cadrele didactice URA si reprezentantii companiei Regional Air Suport au analizat rezultatele si au premiat cele mai bune idei, creativitatea si pasiunea celor implicati.


    Apasati pentru varianta marita




    DECEMBRIE 2016

    Conferinta Marketing Innovation

    Facultatea de Management-Marketing din cadrul Universitatii Romano-Americane are placerea de a va invita la conferinta "Marketing Innovation", sustinuta de catre renumita profesoara Fabiola Sfodera din Departamentul de comunicare si cercetare sociala, Universitatea Sapienza din Roma, Italia, in data de 6 decembrie 2016, in intervalul orar 15:30 - 16:30, la Sala Senatului, etaj 1, corp de cladire B.
    MICROSOFT @URA

    Va invitam la un eveniment deosebit ce va avea loc miercuri, 7 decembrie 2016, de la ora 12:30, in Aula Magna a Universitatii Romano-Americane.
    Evenimentul este organizat de MICROSOFT Romania.

    In cadrul evenimentului intitulat "Microsoft - The Future of Technology", avand ca motto "and why YOU should be part of it", vor fi prezentate: compania, programele academice, programul MSP si concursurile Hackaton. De asemenea, vor fi prezentate intr-o maniera utila si practica diverse elemente legate de Microsoft Azure, Artificial Intelligence, Microsoft Student Partner, Microsoft Imagine si Windows 10.

    Evenimentul este luat in considerare, exclusiv pentru programele de studii in limba romana, si pentru:
    - activitate de tip Soft Skills pentru saptamana respectiva
    - activitate de tip extracurriculara (conform regulamentului de acordare a burselor pentru programele de studii in limba romana)


    Apasati pentru varianta marita

    UE - un actor global preocupat de schimbarile climatice si de relatia cu SUA

    Facultatea de Studii Economice Europene, in parteneriat cu Centrul de Informare Europe Direct Bucuresti, gazduit de Institutul European din Romania (IER), are placerea de a va invita la evenimentul in format world cafe (cafeneaua publica), intitulat UE - un actor global preocupat de schimbarile climatice si de relatia cu SUA, care va avea loc in data de 9 decembrie, intre orele 11:00 - 13:00 la Universitatea Romano-Americana, B-dul Expozitiei nr. 1 B, sala 223, etaj 2.

    Evenimentul UE - un actor global preocupat de schimbarile climatice si de relatia cu SUA isi propune sa creasca gradul de informare al tinerilor pe tema prioritatilor Comisiei Europene, prin dialog si interactiune cu specialisti in domeniu. El este dedicat dezbaterii unor teme de maxima actualitate si interes la nivel european si global, precum problematica schimbarilor climatice si a relatiilor dintre UE si SUA. Chiar daca la prima vedere alaturarea tematica poate parea eterogena, evenimentul isi propune, prin discutii interactive specifice formatului world-cafe, sa abordeze unele teme specifice, incluse in planul de lucru al Comisiei Juncker, precum: O uniune energetica solida, insotita de o politica in domeniul schimbarilor climatice orientata spre viitor; Un acord de liber schimb rezonabil si echilibrat cu SUA; Un actor mai puternic pe plan mondial.
    Clubul de turism Travel Mates e sigur ca "Mos Craciun exista!"

    Clubul de turism Travel Mates are deosebita placere de a va invita la a doua editie a evenimentului "Mos Craciun exista!", care va avea loc in data de 14 decembrie 2016 la Universitatea Romano-Americana.
    Evenimentul este organizat in parteneriat cu Romanian-Airport Services si TravelMaker, iar invitatii speciali sunt copiii de la Centrul de Zi Casa "Sf. Iosif".

    De asemenea, va asteptam pana la data de 14 decembrie in holul universitatii la standul Travel Mates pentru a dona jucarii si decoratiuni pentru brad, pentru a cumpara prajituri pregatite de studentii Facultatii de Economia Turismului Intern si International sau pentru a contribui in orice fel la aceasta initiativa. Cadourile primite si fondurile stranse ne vor ajuta pe fiecare sa devenim "Mos Craciun" pentru o zi si sa fim alaturi de micutii participanti in aceasta "poveste" care speram ca ii poate aduce mai aproape de magia Craciunului.

  • Agenda evenimentului


  • Va multumim anticipat pentru implicarea dumneavoastra si va asteptam cu drag la evenimentul nostru!


    Apasati pentru varianta marita












    © Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.

    Publicat la: 2017-01-01 (5995 citiri)

    [ Inapoi ]
      Check Google Page Rank   Contact administrator        URA Protectia Datelor