Facultatea de Management-Marketing formeaza economisti de conceptie moderna, cu competente in management si marketing, capabili sa contribuie la dobindirea
avantajului competitiv de catre organizatiile in care vor actiona in calitate de manageri, consultanti sau specialisti.
Absolventii Facultatii de Management-Marketing pot ocupa, in cadrul oricarei organizatii, functii de:
Retail manager
Manager resurse umane
Key account manager
Area sales manager
Production manager
Auditor si controlor de gestiune
Project manager
Analist si consultant in domeniul managerial
Distribution development manager
Art director
Brand manager
Referent de specialitate in marketing
Expert in comert si marketing
Manager departament marketing
Manager de imagine
Este important sa mentionam ca Facultatea de Management-Marketing, prin oferta sa educationala - planuri de invatamant moderne, compatibile cu cele europene, un
colectiv profesoral de inalta tinuta stiintifica, baza materiala la standarde occidentale - formeaza economisti si modeleaza comportamente manageriale. Absolventii nostri, educati in
spiritul formarii continue, se pot specializa in domenii specifice managementului si marketingului, care sa le permita accesul pe pozitii de top in orice tip de organizatie.
© Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.